هند ویژه جشن دیوالی

جزییات تور

شهر مبدأ: تهران
خدمات تور: اقامت در اتاق دو تخته :
۹۵۰ دلار + ویزا ( ۱۷۰ دلار ) + پرواز ( حدود ۱۸ میلیون تومان )

اقامت در اتاق یک تخته :
۱۳۹۰ دلار + ویزا ( ۱۷۰ دلار ) + پرواز ( حدود ۱۸ میلیون تومان )

هزینه کودک زیر ۱۲ سال ۶۵۰ دلار و زیر ۲ سال ۲۰۰ دلار + ویزا ( ۱۷۰دلار ) + پرواز

*** برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما با  تلفن ۰۲۱۳۸۴۷۹ تماس حاصل فرمایید٫

کشورهای مورد بازدید:

شهرهای مورد بازدید:

شرح

هند ویژه جشن دیوالی :

 
جشن دیوالی به فستیوال نور و چراغ معروف است. این فستیوال به مدت 5 روز باهدف ستایش نور و پیروزی علیه شر و تقریبا در همه شهرهای هند برگزار می شود.
 
 
در اولین روز جشن دیوالی مردم خانه هایشان را با انواع گل و شن رنگی تزئئین می کنند و معتقدند خدای هندو از اقیانوس دانش علم بیرون آمده و برای مبارزه با بیماریها به مردم کمک میکند.
 
در روز دوم مردم استحمام کرده و بدنشان را با انواع روغنهای گیاهی ماساژ می دهند و استراحت می کنند تا برای روز سوم آماده شوند.
 
روز سوم و روز اصلی جشن، مراسم دعا هم در سپیده دم و هم غروب آفتاب انجام می شود و چون ماه کامال غروب کرده و شب کامال تاریک است، مردم چراغها، فانوسها و شمع هایشان را روشن کرده و به دید و بازدید، ردو بدل
کردن شیرینی و هدیه و آتش بازی می پردازند.
 
در روز چهارم که به روز همسران یا زن و شوهرها شهرت دارد، زوجین به یکدیگر هدیه داده و به رقص و پایکوبی می پردازند. هندوها در این روز خدای باران را هم ستایش می کنند.

و روز آخر مخصوص خواهران و برادران است که خواهران برای برادران دعا می خوانند و برادران به خواهران خود هدیه می دهند و پس از اتمام جشن مردم با روحیه ای شاد به استقبال سال جدید خواهند رفت.

 
 
 
روز اول
 
۸ آبان / ۲۹ اکتبر
 
شروع سفر
از فرودگاه امام خمینی پرواز خود را با هواپیمایی ماهان در ساعت 17:۰5 سفر خود را آغاز میکنیم و در ساعت 23:0۵ به وقت محلی وارد دهلی می شویم. پس از انجام تشریفات فرودگاهی به هتل 5 ستارهمان رفته و استراحت میکنیم.
 
 
روز دوم
 
۹ آبان / ۳۰ اکتبر
 
 
سرزمین جدید
صبح امروز پس از صرف صبحانه به گشت در دهلی میپردازیم ابتدا به منطقه قدیمی دهلی میرویم، به بازدید از مسجد جامع دهلی که بزرگترین مسجد هند است میرویم و از دورنمای قلعه ی سرخ لذت میبریم. گشتی در مقبره همایون میزنیم و به بازدید از بنای منارقطب میپردازیم بعد از صرف ناهار)برعهدهی تور( به بنای یادبود گاندی رفته و درنهایت از دروازهی هند، کاخ ریاست جمهوری و ساختمان پارلمان دیدن می کنیم و شامگاه به هتل باز میگردیم. امروز روزی است که مردم شهر
خانه هایشان را با گل تزیین می کنند.
 
 
روز سوم
 
۱۰ آبان / ۳۱ اکتبر
 
 
کشف تازه

امروز وقت آزاد در دهلی داشته و میتوانیم به دیدن معبد آکشارداهام، معبد لوتوس، و بازار دهلی برویم (به صورت اختیاری). شب به گشت در خیابان ها می پردازیم و شاهد جشن های هندی خواهیم بود.

 
 
روز چهارم
 
۱۱ آبان / ۱ نوامبر
 
 
ورود به سرزمین عشق / فانوس های آسمان پس از صرف صبحانه به سمت آگرا حرکت میکنیم ) حدود ۴.۳۰ ساعت در مسیر هستیم( پس از رسیدن به آگرا و دریافت اتاق های هتل وقت اسراحت داریم و گشتی در شهر میزنیم چرا که امروز روز اصلی جشن است مردم چراغ و فانوس روشن می کنند شیرینی و هدیه به یکدیگر می دهند و به آتش بازی می پردازند.
 
 
روز پنجم
 
۱۲ آبان / ۲ نوامبر
 
 
وصال

امروز زمان گشت و گذار در شهر عشق است. شهری که نماد محبت و شروع زندگی برای خیلی از اهالی هند است. امروز به دیدن بنایی مرمرین می رویم که یادمان روزگاران عاشقی است. روز را با دیدن بنای تاج محل، یکی از عجایب هفتگانه جدید آغاز میکنیم و پس از دیدن مقبره ی 2 عاشق و معشوق و صرف ناهار )به عهدهی تور( به دیدن بنای بی نظیر AgraFort میرویم. بنایی که شاه جهان سالهای آخر زندگی خود را در اسارت در اینجا به سر برد. بعد از ظهر وقت آزاد برای خرید از بازارهای آگرا را خواهیم  داشت و شب را در آگرا سپری خواهیم کرد. امروز روز عشق زوجین در جشن است.

 
روز ششم
 
۱۳ آبان / ۳ نوامبر
 
 
شهر سرخ
بعد از صرف صبحانه به سمت جیپور حرکت میکنیم (حدود ۶ ساعت) و در مسیر از شهر فاتیح پور سیکری دیدن میکنیم سپس مسیر خود را به  جیپور ادامه میدهیم و شب را در جیپور سپری میکنیم . روز پایان جشن.

 
 
 
روزهفتم
 
۱۴ آبان / ۴ نوامبر
 
 
بر فراز قدرت
امروز بعد از صرف صبحانه به گشت در شهر سرخ جیپور میپردازیم. ابتدا به باز دید از قلعه ی آمبر در باالی تپه میرویم و شما میتوانید تجربهی فوقالعاده ی سوار شدن بر فیلها و یا جیپهای مسیر را تجربه کنید. از دورنمای جاگماندیر و جل محل لذت میبریم سپس به دیدن کاخ شهر و رصد خانهی جنتر منتر میرویم و در نهایت از دیدن هوا محل لذت میبریم بعد از گشت ها وقت کافی برای خرید از بازارهای جیپور را داریم. شب را در جیپور به سر میبریم.
 
 
 
روزهشتم
 
۱۵ آبان / ۴ نوامبر
 
بازگشت به خانه
بعد از صبحانه، به سمت دهلی حرکت میکنیم )۶.۳۰ ساعت(. پس از رسیدن به دهلی گشتی در یکی از مراکز خرید آن میزنیم و سپس راهی فرودگاه میشویم.
 
 
 
روزنهم
 
۱۶ آبان / ۵ نوامبر
 
 
کیمیای جاودانگی
بامداد امروز 00:25 از دهلی با کوله باری از تجربیات و خاطرات زیبا به تهران حرکت میکنیم در حالی که از تاریخ و رنگ سرزمین بی نظیر هند دیدن کردهایم و دوستیهایی ساختیم به ارزش کیمیای جاودانگی. در ساعت ۲:۳۵ دقیقه بامداد به تهران میرسیم.
 
 
 
مدارک مورد نیاز برای ویزای هند
 
 
اصل گذرنامه با حداقل7 ماه اعتبار از تاریخ ورود.
اصل شناسنامه .
کارت ملی.
2 قطعه عکس رنگی زمینه سفید 5.5*5.5 (٪7۰ عکس
چهره باشد).
فرم تعهد
 
 
مواردی که قبل از سفر باید بدانیم
 
 
مسئولیت کنترل پاسپورت و ممنوعیت خروج از کشور و پرداخت عوارض خروج از کشور بر عهده مسافر میباشد.پرداخت ٪۵۰ از مبلغ تور علیالحساب در هنگام ثبتنام الزامی و تسویه تور تا حداکثر چهار هفته قبل از پرواز میباشد. با توجه به شرایط سفر، امکان بروز تغییراتی در برنامه به صالحدید راهنمای برنامه وجود خواهد داشت و کلیه هزینهای فورس ماژور مانند رخدادهای طبیعی یا لغو پروازها بر عهده خود مسافر است. برگزارکننده هیچگونه مسئولیتی در خصوص عدم صدور ویزا و یا دیپورت شدن مسافر در فرودگاه مقصد برعهده ندارد. هتل ها گارانتی می باشد و در صورت کنسلی اضطراری به شرح زیر محاسبه میگردد:

 

تا 45 روز قبل از سفر :

صفر درصد مبلغ تور + جریمه استرداد بلیط
۴۵ تا ۳۱ روز قبل از سفر:
۵۰ درصد مبلغ تور + جریمه استرداد بلیط
از ۲۰ الی ۱ روز قبل از سفر :
۱۰۰ درصد مبلغ تور + جریمه استرداد بلیط
 

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما با  تلفن 02138479 تماس حاصل فرمایید.